Ystävyysseurakuntatyö

Meillä on kaksi ystävyysseurakuntaa. Unkarissa Csömör ja Virossa Haapsalu. Molempien kanssa toiminta on kestänyt vuosikymmeniä ja jatkuu edelleen.

Csömörin seurakunnan kanssa on perinteeksi muodostunut tapaaminen kahden vuoden välein, vuorotellen Suomessa ja Unkarissa. Csömöriläiset olivat vierailulla Suomessa heinäkuussa 2023. Me lähdemme Unkariin kesällä 2025.

Myös Haapsalun seurakunnan kanssa on tehty vierailuja molemmin puolin.

Tervetuloa mukaan ystävyysseurakuntatoimintaan!

Nimikkolähetti

Nimikkolähettimme on Anna Makeev.

Hän tekee lapsi- ja nuorisotyötä Sauen seurakunnassa Virossa. Anna puhuu viroa, venäjää ja suomea.

Teemme lähetysasiassa yhteistyötä Evankelisen Lähetysyhdistyksen kanssa. Sopimus on nyt aluksi kolmevuotinen. Muistamme häntä rukouksin.

Uusin Elysanomat, Anna Makeevin kuulumisia

Anna Makeevan lähettämä kirje

Ystäväkirje

Ystäväkirje 2/2021

Ystäväkirje 1/2022

Annan yhteystiedot ovat : sähköposti anmish87@gmail.com

Jos haluat tukea Annan työtä rahallisesti, niin tässä tilitiedot.

Evankelinen Lähetysyhdistys ELY ry, OP FI28 5114 0220 0343 69, viestiin teksti: Anna Makeevan työn tukemiseen.

Nimikkolähetti Anna Makeev. Viron lippu taustalla.

Nuorisotyön ohjaaja

Olen ollut vuodesta 2004 lähtien nuorisotyössä. Aloitin silloisessa Ruotsinpyhtään seurakunnassa.

Harrastukseni ovat vesiliikunta painotteisia. Kesällä tykkään vesijuosta luonnon vesissä. Talvella käyn avannossa ja vesijumpassa. Luen myös paljon.

Omat lapseni ovat jo aikuisia ja olen myös kahden lapsen mummi. Teen töitä nykyään 50 % ja olen osa aikaisella työkyvyttömyys eläkkeellä 50 %.