Minustako vapaaehtoinen?

Haluaisitko antaa omaa osaamistasi, etsiä ja löytää paikkasi seurakuntasi toiminnassa?

Seurakunta kutsuu Sinut mukaan toimijaksi.
Tule mukaan tekemään yhdessä muiden kanssa tai yksin.

Olemme rakentaneet Sinulle vapaaehtoisen polun, joka auttaa Sinua hahmottamaan, mitä vapaaehtoisuus voisi olla kohdallasi.

Arjen kiireiden keskellä voi olla vaikea sitoutua pitkäaikaiseen vapaaehtoistoimintaan. ​​Onneksi seurakunnassa on monenlaisia kertaluontoisia tehtäviä, joihin voit antaa arvokasta aikaasi, silloin kun Sinulle sopii. ​​​​​Kun arjessasi on tilaa, niin seurakunnassa on toimintaa ja tehtäviä, jotka antaa mahdollisuuden sitoutua pidemmäksi aikaa.

Tutustu toimintaan missä Sinua kaivataan tai kerro meille millaisessa toiminnassa haluaisit olla mukana omassa seurakunnassasi.

Vapaaehtoistoiminnan pappi Marjo Ehn on kiinnostunut toiveistasi ja haluaa auttaa Sinut alkuun vapaaehtoisen polulla ja olla tukena matkassasi.

Voit jättää yhteydenottopyyntösi tai olla suoraan yhteydessä!

​​​​Marjo Ehn
marjo.ehn@evl.fi

Vapaaehtoisten polku Agricolan suomalaisessa seurakunnassa.

Rovasti

Hei

Teen perinteistä seurakuntapastorin työtä, joka pitää sisällään jumalanpalvelukset, kasteet, hautaan siunaamiset sekä avioliittoon vihkimiset ja siunaamiset. Työkieleni on ensisijaisesti suomi, mutta tarvittaessa toimitus sujuu myös englanniksi ja ruotsiksi.

Papin töiden lisäksi olen vapaaehtoisten pappi. Vapaaehtoisten pappina saan olla kehittämässä yhdessä muiden kanssa seurakuntaa yhä enemmän siihen suuntaan, että jokainen voi löytää seurakunnasta oman paikkansa.  Kun sinulla on halu tulla mukaan seurakunnan toimintaan, ole minuun yhteydessä. Etsitään yhdessä sinulle mielekästä tehtävää ja tekemistä.

Muita ammattejani ovat pari- ja seksuaaliterapeutti sekä työnohjaaja. Niistä on paljon hyötyä seurakunnan työssä. Kun sinulla on pohdittavaa omissa ihmissuhteissasi tai elämässäsi yleensä, ole minuun yhteydessä. Etsitään yhdessä valoa tilanteeseesi.