Toimintaa alakoululaisille

Toiminta on tarkoitettu seurakunnan koko alueen kouluikäisille.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Kesän 2024 päiväleirit alakoululaisille

Koskenkylän Mikaelintuvalla 4.6.-6.6. (ti-to)

Lapinjärven seurakuntakodilla 11.6.-13.6. (ti-to)

Ruukin seurakuntakodilla 17.6.-19.6. (ma-ke)

Päiväleireillä leikitään, askarrellaan, lauletaan, hiljennytään hartauteen, liikutaan ja kisaillaan sisällä sekä ulkona.
Koskenkylään ja Ruukkiin voimme ottaa max. 15 lasta, Lapinjärvelle max. 20 lasta ilmoittautumisjärjestyksessä.
Leirimaksu 30e (3 pv) sisarus -50 % sisältää lounaan ja välipalan. Leireille ei ole järjestetty kuljetusta.

Ilmoittautuminen nettilinkin kautta alkaa 15.4. klo 8 ja päättyy 5.5. klo 23.59

Kevään 2024 puuhakerhot

Koskenkylä maanantaisin alkaen klo 13-16 Mikaelintuvalla, Jorvaksentie 1.

Lisätiedot Heli Rantanen, puh. 040 727 0075

Ruotsinpyhtää  torstaisin alkaen klo 13-16 Ruukin seurakuntakodilla, Koivulanmäentie 6

Lisätiedot Heli Rantanen, puh. 040 727 0075

Lapinjärvi parittomien viikkojen tiistaisin klo 13-16 seurakuntakodilla, Lapinjärventie 24.

Lisätiedot Sakari Seppälä 040 4875473

Tesjoki torstaisin 3-6 -luokkalaisille klo 14-16 kirjaston viereisessä tilassa.

Lisätiedot Anne Kähönen, puh. 040 523 6906

Kokkikerho

Ruotsinkylän Reississä kerran kuukaudessa.  Lisätiedot ja ilmoittautumiset Helena Kuusela p. 050 3716284

Donkkis Big Night -tapahtuma alakoululaisille

su 14.4. klo 14.00-16.30

Tervetuloa alakoululaisten Donkkis big night- tapahtumaan Agricolahallille viettämään mukavaa iltapäivää yhdessä kavereiden kanssa!

Donkkis big night-tapahtuma alakoululaisille Koskenkylän Agricolahallissa klo 14-16.30. Ohjelmassa musiikkia, raamattuopetus, erilaisia toimintapisteitä ja nyyttärit. Yhteiseen nyyttäripöytään voit tuoda esim. sipsejä, karkkeja, keksejä tai vaikka viinirypäleitä. Tapahtuma järjestetään yhteistyössä Suomen ev.lut. Kansanlähetyksen kanssa.

10 synttärit!

Hei kaikki 10 täyttäneet tai täyttävät!

Tule yhteisille synttäreille 7.11. klo.17.30 ->

Juhlapaikkana Loviisan seurakuntakoti

Osoite on Tullikatu 6 Loviisa

Esiintymässä Taika Petteri

Tarjoillaan herkkuja ja mukaan saa myös pienen muistamisen seurakunnalta

Tervetuloa mukaan! Ilmoittautua voit tästä linkistä

Nuorisotyön ohjaaja

Hellou! Meikäläinen tunnetaan myös lempinimellä Kähis

Olen muuttanut loviisaan 2018 joulukuussa ja työt aloittanut tässä seurakunnassa 2019 tammikuussa. Olen Nuorisotyönohjaaja, joka vastaa kouluikäisten kanssa tehtävästä työstä, rippikoulun jälkeisestä nuorisotyöstä ja streamauksesta sekä rippikoulussa olen mukana.

Olen yleensä se "liian helposti naurava" nuorisotyönohjaaja, joka toivoo olevansa helposti lähestyttävä ja turvallinen aikuinen. Harrastuksiin kuuluu musiikki niin kuunnellen kuin soittaen, jalkapallo ja amerikkalainen jalkapallo sekä piirtäminen.

Lastenohjaaja, virkavapaalla 1.1.-1.7.

Moi!

Olen ollut seurakunnan lastenohjaajana vuoden 2012 kesäkuusta saakka.

Tulen pitämään perhekerhoja ja koululaisten puuhakerhoja ympäri seurakunnan aluetta. Lisäksi minua saattaa nähdä seurakunnan erilaisissa tapahtumissa, kuten perhemessuissa.

Jos kanssani alkaa keskustelemaan koirista tai lapsista, huomioni on taattu. Molempia löytyy itseltänikin.

Tule juttusille tai laita viestiä.

Lastenohjaaja

Olen toiminut Agricolan suomalaisen seurakunnan lastenohjaajana elokuusta 2021 saakka. Sitä ennen olen työskennellyt päiväkodeissa ja toiminut seurakunnassa vapaaehtoisena useiden vuosien ajan.

Pidän perhekerhoa Koskenkylässä, Lapinjärvellä ja Ruukissa sekä koululaisten puuhakerhoja ja kokkikerhoa. Tykkään paljon työstäni lasten ja perheiden parissa.

Vapaa-aikana lenkkeilen ja liikun luonnossa mielelläni.

Minuun saa ottaa yhteyttä lapsi- ja perhetyöhön liittyvissä asioissa.