Lapsille ja lapsiperheille

Pyrimme järjestämään toimintaa koko seurakunnan alueella kaikenikäisille lapsille ja heidän perheilleen.

Toimintaan ovat lämpimästi tervetulleita kaikki seurakunnan alueella asuvat lapset ja perheet!

Löydät meidät myös somesta:

Facebook @Agricolan suomalaisen seurakunnan lapsi -ja perhetyö

Instagram @agricolan_lapset_ja_perheet

KEVÄÄN 2024 KERHOT ALKAVAT VIIKOLLA 3

KOSKENKYLÄ:

Perhekerho Maanantaisin klo 9.30-11.30 Mikaelin tuvalla.

Tule tapaamaan muita lapsiperheitä, leikkimään, laulamaan ja askartelemaan!

Tarjolla kahvia, mehua ja välipalaa.

Lisätietoja: Heli, puh. 040 7270075 tai heli.rantanen@evl.fi

Tiistaisin parittomilla viikoilla klo 9.00-12.00 olemme Agricolahallilla yhdessä kaupungin avoimen päiväkodin Treffiksen ja Agricola svenska församlingen kanssa. Toukokuussa kokoonnumme Israelinmetsän puistossa.

LOVIISA:

Lapsiparkki yli 1,5 -vuotiaille lapsille parillisten viikkojen ti klo 9-11,  Loviisan pappilassa.

Tuo lapsesi lapsiparkkiin, niin pääset hengähtämään hetkeksi. Toivomme, että tulette tutustumaan ohjaajiin ja tiloihin ensin yhdessä lapsen kanssa esim. perjantain perhekerhoon, niin lapsiparkkiin jääminen on helpompaa.

Lisätiedot ja ennakkoilmoittautuminen edellisenä päivänä klo 13 mennessä Helille 040 7270075 tai heli.rantanen@evl.fi.

Perhekerho Pappilassa perjantaisin 9.30-11.30. Yhdessäoloa, vertaistukea ja välipalaa.

Lisätietoja: Heli 040 7270075 tai heli.rantanen@evl.fi. tai Sakari p. 040 4875473 tai sakari.seppala@evl.fi

Sylivauva-ryhmä ke klo 14-16. Rentoa yhdessäoloa vauvojen ehdoilla ja vertaistukea vauvavuoteen.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset: Heli 040 7270075 tai heli.rantanen@evl.fi.

Loviisan Pappila, Aleksanterinkatu 11A.

Iltaperhekerho ke 24.1. 28.2. 20.3. ja 17.4. klo 17-19. Yhdessäoloa, leikkiä, askartelua ja iltapalaa. Lopuksi yhteinen pieni hartaushetki.

RUOTSINPYHTÄÄ:

Ruukin perhekerho torstaisin klo 9.30-11.30 Ruukin seurakuntakodilla.

Tule tapaamaan muita lapsiperheitä, leikkimään, laulamaan ja askartelemaan!

Tarjolla kahvia, mehua ja välipalaa.

Lisätietoja: Heli, puh. 040 7270075 tai heli.rantanen@evl.fi

Lastenohjaaja, virkavapaalla 1.1.-1.7.

Moi!

Olen ollut seurakunnan lastenohjaajana vuoden 2012 kesäkuusta saakka.

Tulen pitämään perhekerhoja ja koululaisten puuhakerhoja ympäri seurakunnan aluetta. Lisäksi minua saattaa nähdä seurakunnan erilaisissa tapahtumissa, kuten perhemessuissa.

Jos kanssani alkaa keskustelemaan koirista tai lapsista, huomioni on taattu. Molempia löytyy itseltänikin.

Tule juttusille tai laita viestiä.

Lastenohjaaja

Olen toiminut Agricolan suomalaisen seurakunnan lastenohjaajana elokuusta 2021 saakka. Sitä ennen olen työskennellyt päiväkodeissa ja toiminut seurakunnassa vapaaehtoisena useiden vuosien ajan.

Pidän perhekerhoa Koskenkylässä, Lapinjärvellä ja Ruukissa sekä koululaisten puuhakerhoja ja kokkikerhoa. Tykkään paljon työstäni lasten ja perheiden parissa.

Vapaa-aikana lenkkeilen ja liikun luonnossa mielelläni.

Minuun saa ottaa yhteyttä lapsi- ja perhetyöhön liittyvissä asioissa.

Seurakuntapastori

Olen osa Kasvatuksen tiimiä ja teen töitä erityisesti perheiden, lasten ja nuorten parissa. Olen mukana perhemessuissa ja kaikenikäisten messuissa. Lisäksi olen mukana nuorten toiminnassa kuten rippikouluissa ja Innostaja-koulutuksessa. Vastaan myös seurakunnan viestinnästä yhdessä viestintätiimin kanssa.

Pienten lasten äitinä minulle on tärkeää lasten ja nuorten hyvä kohtaaminen. Haluan olla lasten ja nuorten asialla. Haluan myös tukea vanhempia vanhemmuuden haasteissa sekä olla mukana vanhemmuuden iloissa.

Vastaan seurakuntamme kasvatuksen ja viestinnän asioista, joten olethan minuun yhteydessä, jos sinulla on palautetta tai ideoita näihin liittyen.