Nuoret

Jaana Huovila

Nuorisotyön ohjaaja

Hei!

Olen ollut vuodesta 2004 lähtien nuorisotyössä. Aloitin silloisessa Ruotsinpyhtään seurakunnassa.

Harrastukseni ovat vesiliikunta painotteisia. Kesällä tykkään vesijuosta luonnon vesissä. Talvella käyn avannossa ja vesijumpassa. Luen myös paljon.

Omat lapseni ovat jo aikuisia ja olen myös kahden lapsen mummi. Teen töitä nykyään 50 % ja olen osa aikaisella työkyvyttömyys eläkkeellä 50 %.

Anne Kähönen

Nuorisotyön ohjaaja

Hellou! Meikäläinen tunnetaan myös lempinimellä Kähis

Olen muuttanut loviisaan 2018 joulukuussa ja työt aloittanut tässä seurakunnassa 2019 tammikuussa. Olen Nuorisotyönohjaaja, joka vastaa kouluikäisten kanssa tehtävästä työstä, rippikoulun jälkeisestä nuorisotyöstä ja streamauksesta sekä rippikoulussa olen mukana.

Olen yleensä se "liian helposti naurava" nuorisotyönohjaaja, joka toivoo olevansa helposti lähestyttävä ja turvallinen aikuinen. Harrastuksiin kuuluu musiikki niin kuunnellen kuin soittaen, jalkapallo ja amerikkalainen jalkapallo sekä piirtäminen.