Kimonkylän keskusteluryhmä.

Aikuisille

Rovasti

Hei

Teen perinteistä seurakuntapastorin työtä, joka pitää sisällään jumalanpalvelukset, kasteet, hautaan siunaamiset sekä avioliittoon vihkimiset ja siunaamiset. Työkieleni on ensisijaisesti suomi, mutta tarvittaessa toimitus sujuu myös englanniksi ja ruotsiksi.

Papin töiden lisäksi olen vapaaehtoisten pappi. Vapaaehtoisten pappina saan olla kehittämässä yhdessä muiden kanssa seurakuntaa yhä enemmän siihen suuntaan, että jokainen voi löytää seurakunnasta oman paikkansa.  Kun sinulla on halu tulla mukaan seurakunnan toimintaan, ole minuun yhteydessä. Etsitään yhdessä sinulle mielekästä tehtävää ja tekemistä.

Muita ammattejani ovat pari- ja seksuaaliterapeutti sekä työnohjaaja. Niistä on paljon hyötyä seurakunnan työssä. Kun sinulla on pohdittavaa omissa ihmissuhteissasi tai elämässäsi yleensä, ole minuun yhteydessä. Etsitään yhdessä valoa tilanteeseesi.

Rovasti

Olen palvellut 32 vuotta papintehtävissä alueen seurakunnissa ja merimieskirkolla. Loviisaan tulin vuonna 2005. Kotoisin olen Jyväskylästä, asun Kotkassa nykyisin perheeni kanssa. Harrastan retkeilyä ja liikuntaa. Partiotoiminta ja Lapinmatkailu on ollut sydäntäni lähellä.