Tila- ja toimitusvaraukset

Seurakuntien tilat ja toimitukset varataan seurakuntasihteeriltä, Agricolan suomalainen seurakunta p. 044 722 9229, Agricola svenska församling p. 044 722 9241. Kaikki Loviisanseudun seurakuntayhtymän tilat, joita Agricolan seurakunnat käyttävät löydät tästä tilaluettelostaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Tilojen vuokrauksen käytäntöjä

• Tilavuokra määräytyy päähenkilön mukaan (kastettava, vihittävä, korfirmoitava, siunattava henkilö).
  • Kirkkoon kuuluvien jäsenten toimitukset kirkoissa ja kappeleissa ovat ilmaisia.
  • Seurakuntakotien ja muiden tilojen vuokra määräytyy kirkon jäsenyyden lisäksi kotipaikkakunnasta. Kotipaikkakuntalaisen kirkon jäsenen vuokra on edullisin.
  • Kukin juhlatila on vuokrattavana 5 tuntia kerrallaan. Lisätunneista veloitetaan erikseen ja niistä on sovittava etukäteen.
  • Kokoustilojen vuokra-aika on 3 tuntia kerrallaan.
  • Tilan vuokraaja järjestää ja siivoaa vuokratun tilan käytön jälkeen alkuperäiseen kuntoon seuraavalle käyttäjälle. Astiat pestään, roskat viedään, pinnat pyyhitään ja lattiat harjataan/imuroidaan.
  • Tilavuokraan sisältyy keittiö, sähkö ja vesi. Pöytäliinoista veloitetaan erikseen.
  • Tarkemmat tiedot löydät tästä palveluhinnastosta.

Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.