Lastenohjaajan sijaisuus 1.1.-30.6.2024 Agricolan suomalaisessa seurakunnassa

Toivotamme tervetulleeksi joukkoomme lastenohjaajan, joka on innostunut ja sitoutunut tekemään laaja-alaisesti kristillistä varhaiskasvatus- ja perhetyötä.

Lastenohjaajan tehtäviin kuuluvat mm. perhekerhojen, koululaisten puuhakerhojen ja lastenleirien ohjaaminen. Lastenohjaaja osallistuu perhemessujen ja perhetapahtumien suunnitteluun ja toteuttamiseen yhdessä muiden työntekijöiden ja perheiden kanssa.

Odotamme sinulta oma-aloitteista työotetta, hyviä vuorovaikutustaitoja sekä sydämellistä asennetta lapsien ja perheiden kanssa työskentelyyn.

Lastenohjaaja on osa moniammatillista kasvatuksen tiimiä. Yhteistyötaidot ja oman työn kehittäminen ovat vahvuuksia, joita arvostamme.

Toivomme, että sinulla on lastenohjaajan pätevyys, muu soveltuva koulutus tai näyttöä ja kokemusta varhaiskasvatustyöstä. Otamme huomioon myös vastavalmistuvat hakijat.

Lastenohjaajan toimi on kokoaikainen (työaika 38 h 15min). Palkkaus on vaativuusryhmä 402 mukainen. Ennen tehtävän vastaanottamista on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus sekä rikosrekisteriote. Tehtävässä on kolmen kuukauden koeaika. Valittavan tulee olla konfirmoitu ev.lut. kirkon jäsen.

Agricolan suomalaiseen seurakuntaan kuuluu noin 6200 jäsentä, toimimme Loviisan sekä Lapinjärven alueella ja kuulumme Helsingin hiippakuntaan. Tehtävä edellyttää liikkumista seurakunnan alueella ja siksi oma auto on välttämätön työtehtävien hoitamiseen.

Lähetä meille hakemus (liitteeksi CV ja jäljennökset tutkinnoista) 18.12.2023 klo 16.00 mennessä os. mikko.alava@evl.fi

tai Agricolan suomalainen seurakunta/ Mikko Alava, Brandensteininkatu 11, 07900 LOVIISA.

Haastattelemme hakijoita keskiviikkona 20.12.2023.

Tiedustelut:

Heli Rantanen, lastenohjaaja, p. 040 727 0075