Seurakuntatoimisto

Avoinna maanantaisin ja torstaisin klo 9-12.

Brandensteininkatu 11, 07900 Loviisa

Muina päivinä palvelemme puhelimitse ja sähköpostitse klo 9-13

p. 044 722 9229, sähköposti: agricolanseurakunta@evl.fi

Kun haluat järjestää konsertin, ole yhteydessä tilavarauksista kanttori Suvi af Hällströmiin, suvi.afhallstrom@evl.fi.

Vapaaehtoistyön asioissa laita viestiä tai soita pastori Marjo Ehnille, marjo.ehn@evl.fi, 040 682 5511.

Marjo Ehn

Rovasti

Hei

Teen perinteistä seurakuntapastorin työtä, joka pitää sisällään jumalanpalvelukset, kasteet, hautaan siunaamiset sekä avioliittoon vihkimiset ja siunaamiset. Työkieleni on ensisijaisesti suomi, mutta tarvittaessa toimitus sujuu myös englanniksi ja ruotsiksi.

Papin töiden lisäksi olen vapaaehtoisten pappi. Vapaaehtoisten pappina saan olla kehittämässä yhdessä muiden kanssa seurakuntaa yhä enemmän siihen suuntaan, että jokainen voi löytää seurakunnasta oman paikkansa.  Kun sinulla on halu tulla mukaan seurakunnan toimintaan, ole minuun yhteydessä. Etsitään yhdessä sinulle mielekästä tehtävää ja tekemistä.

Muita ammattejani ovat pari- ja seksuaaliterapeutti sekä työnohjaaja. Niistä on paljon hyötyä seurakunnan työssä. Kun sinulla on pohdittavaa omissa ihmissuhteissasi tai elämässäsi yleensä, ole minuun yhteydessä. Etsitään yhdessä valoa tilanteeseesi.

Marjo Ehn