Seurakuntatoimisto

Avoinna maanantaisin ja torstaisin klo 9-12.

Brandensteininkatu 11, 07900 Loviisa

Muina päivinä palvelemme puhelimitse ja sähköpostitse klo 9-13

p. 044 722 9229, sähköposti: agricolanseurakunta@evl.fi

Kun haluat järjestää konsertin, ole yhteydessä tilavarauksista kanttori Suvi af Hällströmiin, suvi.afhallstrom@evl.fi.

Vapaaehtoistyön asioissa laita viestiä tai soita pastori Marjo Ehnille, marjo.ehn@evl.fi, 040 682 5511.

Karoliina Karulinna

Seurakuntapastori

Olen osa Kasvatuksen tiimiä ja teen töitä erityisesti perheiden, lasten ja nuorten parissa. Olen mukana perhemessuissa ja kaikenikäisten messuissa. Lisäksi olen mukana nuorten toiminnassa kuten rippikouluissa ja Innostaja-koulutuksessa. Vastaan myös seurakunnan viestinnästä yhdessä viestintätiimin kanssa.

Pienten lasten äitinä minulle on tärkeää lasten ja nuorten hyvä kohtaaminen. Haluan olla lasten ja nuorten asialla. Haluan myös tukea vanhempia vanhemmuuden haasteissa sekä olla mukana vanhemmuuden iloissa.

Vastaan seurakuntamme kasvatuksen ja viestinnän asioista, joten olethan minuun yhteydessä, jos sinulla on palautetta tai ideoita näihin liittyen.

Karoliina Karulinna